Thursday, October 13, 2016

Spesiale Studie Elektroniese Kommunikasienetwerke En Na-Ure Handel

INHOUDSOPGAWE A. Struktuur van die nauurse mark B. Trading Dynamics van die nauurse mark 1. Deel Distribution 2. Deel ná 18:30 3. Gemiddeld Deel Grootte 4. Uiteensetting van ECN aktiwiteit 5. likiditeitsbeperkings en prysvolatiliteit A - Trading aktiwiteit deur Elektroniese Kommunikasie Netwerk B - Trading Dynamics van die nauurse mark C-OAS Studie van na-ure handel in 15 Nasdaq Stocks D-verslae van die nauurse Werk Groepe E-NASD Kennisgewing aan Lede 00-07 150; Bekendmaking aan kliënte Betrokke in verlengde ure Trading Uitvoerende Opsomming Die inligtingstegnologie-revolusie het voorsien beleggers met 'n nuwe uitvoering keuses. Van veral op die onlangse groei van alternatiewe handel stelsels bekend as elektroniese communicatienetwerken (& quot; ECNs & quot;) en die verhoogde geleenthede vir handel in die na-ure mark. Op grond van 'n Kongres versoek, het die personeel Kommissie 'n verslag ontleding van die huidige bedrywighede van ECNs voorberei en na-ure handel, die impak daarvan op die effek markte, en onlangse regulatoriese inisiatiewe wat gedoen is om hierdie ontwikkelinge aan te spreek. Die verslag bespreek die tipes markdeelnemers wat inteken op dienste, asook die voordele wat ECNs bied aan intekenare en die mark ECN as 'n geheel. Die verslag spreek ook inisiatiewe Kommissie, soos die Orde Hantering Reëls en Regulasie ATS, wat gedien het om ECN aktiwiteite meer volledig te integreer in die nasionale mark stelsel, en skets 'n aantal onlangse ontwikkelinge met betrekking tot ECNs. Die tweede deel van die verslag ontleed huidige dinamika beurs in die na-ure mark. In die besonder, die verslag bevind dat na-ure handel volume bly relatief klein, met die meeste van hierdie aktiwiteit gekonsentreer in die tydperk onmiddellik na die 16:00 gereelde sessie sluit. Die verslag beklemtoon ook die likiditeit beperkings en prysvolatiliteit dat beleggers voortgaan om in die gesig staar in die mark en die uiteensetting van die onlangse inisiatiewe om deursigtigheid te verbeter en uit te brei noodsaaklike beskerming van beleggers en integriteit mark maatreëls om hierdie omgewing. Die verslag sluit af met 'n bespreking van die kwessies wat sal aandag gegee moet word indien die groot markte besluit om hul eie na-ure sessies aan te bied. Algehele, die verslag dui daarop dat beide die gevestigde markte en ECNs het probeer om innoverende meganismes voorsien oor die laaste paar jaar aan die belegger eise te voldoen vir 'n groter buigsaamheid in die tydsberekening van hul ambagte en in hul handel plekke. Die Kommissie bly sterk verbind tot die werk met die self-regulerende organisasies en die sekuriteite industrie om te verseker dat die regulerende struktuur, veral op die gebied van die beskerming van beleggers en integriteit mark, tred hou met hierdie vinnig veranderende omgewing. Deel I. Inleiding en oorsig Tegnologie het vir ewig verander die manier waarop ons gaan oor ons daaglikse lewens. Die tegnologiese revolusie het byna elke aspek van ons samelewing raak. Die effek markte het op die voorpunt van hierdie verskynsel is. Tegnologiese vooruitgang het 'n sleutelrol gespeel in die onlangse groei van alternatiewe handel stelsels bekend as elektroniese communicatienetwerken gespeel (& quot; ECNs & quot;) en die verhoogde geleenthede vir klein beleggers aan sekuriteite handel in die na-ure mark. Op baie maniere, hierdie twee ontwikkelings is interafhanklik. Terwyl ECNs tans voer die oorgrote meerderheid van hulle handel tydens die gereelde handel sessies 9:30-04:00, 1 gemiddeld ongeveer 3% van die volume aandele in beursgenoteerde aandele en 30% van die volume in Nasdaq aandele, die na-ure mark 'n rol in hul ontwikkeling gespeel het. Een van die grootste ECNs, Instinet Corp aanvanklik gestig sy mark nis in die 1970's deur die verskaffing van na-ure dienste aan institusionele en professionele handelaars. ECNs het 'n toenemende rol in na-ure handel deur klein beleggers gesoek. In die verslag Konferensie Komitee vir H. R. 3194, Kongres gerig die Kommissie 'n verslag oor die onlangse groei van ECNs en ontwikkelings in die na-ure mark voor te berei. 2 Hierdie verslag, wat voorberei is deur die Afdeling Market Verordening (& quot; Afdeling & quot;), ontleed die huidige bedrywighede van ECNs en na-ure handel, die impak daarvan op die algehele sekuriteite mark, en onlangse regulatoriese inisiatiewe wat gedoen is om hierdie ontwikkelinge aan te spreek . ontledings van ECN aktiwiteit en handel in die na-ure mark die Afdeling se geteken op data saamgestel deur die Kantoor van die Kommissie se Ekonomiese Ontleding (& quot; OAS & quot;). Spesifiek, in die tweede deel van die verslag, die Afdeling bespreek hoe ECNs tans werk en die impak daarvan op die algehele sekuriteite mark. Ons bespreek die tipes markdeelnemers wat inteken op dienste, insluitend kleinhandel en institusionele beleggers, mark makers, en ander makelaar-handelaars ECN. Ons skets 'n paar van die voordele wat ECNs bied aan intekenare, insluitend anoniem in die handel, asook die voordele wat ECNs bied om die mark as 'n geheel. Die Afdeling bespreek dan inisiatiewe Kommissie, soos die Orde Hantering Reëls en Regulasie ATS, wat gedien het om ECN aktiwiteite meer volledig te integreer in die nasionale mark stelsel, en ons uiteen te sit 'n paar onlangse ontwikkelinge met betrekking tot ECNs. In Deel III van die verslag, die Afdeling ontleed die na-ure mark, insluitend die uitgebreide vermoë van klein beleggers om handel te dryf na die groot markte sluit vir die dag. Ons bespreek die veranderende struktuur van die na-ure mark, insluitend die rolle tans gespeel word deur gevestigde markte soos die New York Aandelebeurs en die Chicago Aandelebeurs, sowel as die Nasdaq Stock Market. Die Afdeling analiseer ook die huidige dinamika verhandeling van die na-ure mark, insluitende die konsentrasie van handel aktiwiteit onmiddellik na die 16:00 gereelde sessie sluit, die skynbare oorwig van institusionele aktiwiteit gedurende hierdie tydperk, en die likiditeit beperkings en prysvolatiliteit gekonfronteer deur beleggers in hierdie mark. bevindinge van die Afdeling se in hierdie gebied is, stem ooreen met ontleding van gehalte mark statistieke OAS gedurende na-ure handel, as aanhangsel C tot die verslag. Die Afdeling bespreek ook onlangse pogings deur die sekuriteite selfregulerende organisasies (& quot; SROs & quot;) om voorstelle te beskerm belegger te verbeter te ontwikkel en om operasionele kommer spruit uit wydverspreide na-ure handel aan te spreek. Daarbenewens het die verslag gee onlangse inisiatiewe om die deursigtigheid van die na-ure mark te verbeter en om noodsaaklike beskerming van beleggers en integriteit mark programme uit te brei na die omgewing. Die verslag sluit af met 'n bespreking van kwessies wat sal aandag gegee moet word indien die groot markte besluit om hul eie na-ure sessies aan te bied, insluitende die behoefte aan nuwe vorme van koop en verkoop bestellings om meer volledig in ag neem verskeie handel sessies en die voordele van die behoud van 16:00 sluitingstyd pryse vir aandele. Deel II. Elektroniese kommunikasienetwerke I. Oorsig van ECNs A. Inleiding Alternatiewe handel stelsels, bekend as ECNs, het 'n integrale deel van die moderne markte geword, die verskaffing van beleggers met verbeterde soepelheid en verlaagde handel koste, sowel as kompetisie vir die gevestigde sekuriteite handel en die Nasdaq Stock Market. Vandag, ECNs rekening vir ongeveer 30% van die totale volume aandele en 40% van die volume dollar verhandel in Nasdaq sekuriteite. 3 ECNs rekening vir ongeveer 3% van die totale aandeel en dollar volume in genoteerde sekuriteite. 4 In teenstelling, in 1993, ECNs verantwoordelik vir slegs 13% van die volume aandele in die Nasdaq sekuriteite en slegs 1.4% van genoteerde volume aandeel. 5 Die oorgrote meerderheid van die ECN aktiwiteit behels tans beurs in Nasdaq sekuriteite gedurende gewone handelsure. In 1999 het 'n gemiddeld van 93% van ECN aandeel volume is na berig word in Nasdaq sekuriteite. 6 Ongeveer 96% van ECN volume aandele in die Nasdaq Nasionale Mark System (& quot; NMS & quot;) sekuriteite is in werking gestel tydens die gereelde handel sessie 9:30-16:00 7 Die algemene vlak van ECN-aktiwiteit in genoteerde aandele relatief klein in 1999, en sowat 26% van hierdie deel volume is in werking gestel in die na-ure mark. 8 B. ECNs 150; Wie is hulle en watter dienste wat hulle lewer? In die eenvoudigste terme, ECNs bring kopers en verkopers bymekaar vir elektroniese uitvoering van ambagte. Die Kommissie het 'n ECN gedefinieer as enige elektroniese stelsel wat wyd versprei aan derde partye bestellings deur 'n valuta mark maker of oor-die-toonbank daarin ingevoer (& quot; OTC & quot;) mark maker, en toelaat dat bestellings wat uitgevoer moet word in sy geheel of gedeeltelik. 9 Die definisie sluit spesifiek interne makelaar-handelaar orde-routing stelsels 10 en kruising stelsels 150; dit wil sê stelsels wat verskeie bestellings te steek by 'n enkele prys deur die ECN stel en wat nie toelaat dat bestellings om teen direk deur die deelnemers word gekruis of uitgevoer buite die gespesifiseerde tye. Daar is tans nege ECNs wat in ons sekuriteite markte: Instinet, Island, Bloomberg Tradebook, Archipelago, REDIBook, staking, 11 verwerf, NexTrade, Mark XT, en GFI Securities. 12 ECNs het 'n wye verskeidenheid van intekenaars, insluitende kleinhandel beleggers, institusionele beleggers, mark makers, en ander makelaar-handelaars. ECNs bied baie mark dienste aan hierdie intekenaars. Byvoorbeeld, kan ECN intekenaars limiet bestellings kom in die ECN, gewoonlik deur middel van 'n persoonlike rekenaar terminale of 'n direkte inbel. Die ECN sal diegene bestellings te plaas op die stelsel vir ander intekenaars om te sien. Die ECN sal dan pas kontra-kant bestellings vir uitvoering. In die meeste gevalle, die koper en verkoper bly anoniem wil mekaar, met die uitvoering handel verslae lys van die ECN as die kontra-kant party. Daarbenewens kan intekenaars sulke funksies te gebruik as onderhandeling of reserwe grootte, 13 en kan toegang tot die hele ECN boek (in teenstelling met die & quot; top van die boek & quot;) het dat belangrike inligting in real-time mark met betrekking tot diepte van die saak belang bevat . 14 II. regulatoriese inisiatiewe A. ECNs en die Nasionale markstelsel In 1975 het die Kongres gerig die Kommissie om die ontwikkeling van 'n nasionale mark stelsel vir sekuriteite te fasiliteer (& quot; 1975 Wysigings & quot;). 15 In daardie tyd het die Kongres was bekommerd oor die handel fragmentasie en swak kliëntediens teregstellings as gevolg van die verhandeling van sekuriteite in 'n aparte, verbonde markte. Die 1975 Wysigings, soos weerspieël in Artikel 11A van die Securities Exchange Act van 1934, is ontwerp om 'n raamwerk waarin meegeding markte saam op 'n manier wat die beste pryse en doeltreffende teregstellings sal produseer sou word gekoppel uiteengesit. Hierdie raamwerk ingesluit drie minimum komponente. In die eerste plek ruil en handelaars sal beide die pryse waarteen hulle bereid was om handel te dryf en die pryse waarteen aandele is verhandel publiseer. 16 Tweedens, skakeling tussen markte sal kliënte te help in die verkryging van die beste pryse beskikbaar is vir hul bestellings in 'n mark en die beste mark pryse aan te moedig om na vore. En die derde, makelaar-handelaars sal bly verplig om die beste uitvoering van hul kliënte bestellings te soek. Die Kommissie is daarvan aangekla dat fasilitering van hierdie doelwitte, terwyl sodat maksimum buigsaamheid in die ontwerp van die nasionale mark stelsel. 'N noodsaaklike konsep van 'n nasionale mark stelsel was & quot; om inligting oor pryse, volume, en kwotasies vir sekuriteite in al die markte beskikbaar vir alle beleggers maak, sodat kopers en verkopers van effekte, waar geleë, kan ingeligte beleggingsbesluite te neem en nie betaal meer as die laagste prys waarteen iemand bereid is om te verkoop, of nie te verkoop vir minder as die hoogste prys wat 'n koper bereid is om aan te bied & quot. 17 Wanneer ECNs eerste ontwikkel, maar hulle is nie opgeneem in die nasionale mark stelsel, maar in die eerste plek het gedien as private handel voertuie vir institusionele beleggers en makelaar-handelaars. Met verloop van tyd, aangesien hierdie intekenaars pryse gepos in ECNs wat beter as die pryse wat hulle is gepos in Nasdaq was, het die openbare kwotasie minder betroubaar en die mark is gefragmenteerde. Dit het gelei tot kunsmatig wye versprei in die openbare markte. As gevolg hiervan, baie beleggers, veral kleinbeleggers, was die ontvangs van teregstellings teen pryse minderwaardig teenoor diegene vertoon deur die mark makers en ander intekenaars op ECNs. Dit wese het 'n twee-toegeroep mark 150; die tradisionele openbare mark, en die nuwe ECN mark met 'n beter pryse en beperkte toegang. B. Bestel Hantering Reëls In 1996 het die Kommissie die Orde Hantering Reëls 18 tot die twee-toegeroep mark wat ontwikkel het aan te spreek aangeneem. Soos hierbo beskryf, voor die aanvaarding van die Orde Hantering Reëls, Market makers kon aanhalings in private ECNs wat beter as die aanhalings hulle gepos word in die openbare markte was publiseer. Gebruik van die ECNs in werklikheid in staat gestel Market makers om kunsmatig wye aanhalings in die openbare mark in stand te hou. Onder die Orde Hantering Reëls, is die mark makers en spesialiste word om eie standpunte in hul kwotasie die prys van enige bestellings hulle geplaas in 'n ECN as die prys beter as hul eie openbare kwotasie was. Dit kan bereik word in een van twee maniere. Market makers kan hierdie bestellings in hul kwotasie weerspieël deur hulle te kommunikeer as deel van hul kwotasie om hul ruil of nasionale sekuriteite vereniging (dit wil sê, die NASD) 19 of die ECN kon die prys direk te lewer aan 'n ruil of vereniging, wat dan sal insluit die ECN inligting in die openbare kwotasie beskikbaar op die mark data verskaffers gemaak (; ECN Wys Alternatiewe & quot; & quot). 20 So, die ECN Wys Alternatiewe toegelaat om 'n ECN om vrywillig te tree as 'n tussenganger in kommunikasie aan die publiek kwotasie stelsel die beste prys en grootte van bestellings vir elke sekuriteit wat in die ECN deur 'n spesialis of mark maker aangegaan het. Onder hierdie alternatiewe, sou 'n ruil spesialis of OTC mark maker word beskou as in ooreenstemming met die ECN Wysiging indien die ECN dit gebruik: (1) aan 'n SRO vir insluiting in die openbare kwotasie stelsel die pryse en groottes van sodanige bestellings by die hoogste koop prys en die laagste verkoopprys bereken vir die veiligheid; en (2) dit moontlik gemaak het vir 'n makelaar of handelaar om toegang te verkry tot die bestellings so maklik asof hulle in die mark maker aanhaling verskyn. Op die oomblik is al die ECNs het verkies om hierdie alternatiewe gebruik namens hul inskrywing Market makers. 21 Die Orde Hantering Reëls het 'n onmiddellike impak op die effek markte. Die versprei tussen die bod en bied dramaties verklein, wat gelei het tot aansienlike kostebesparings vir beleggers. 22 Verder het die ECN Wys Wysiging gehelp om ECNs in die nasionale mark stelsel bring. Vir die eerste keer, die mark maker en spesialis bestellings in ECNs aangegaan was toeganklik vir die publiek. Die Orde Hantering Reëls egter nie aan te spreek hoe ECNs gereguleer moet word in die markte. Terwyl die mark makers en spesialiste is wat nodig is om te voldoen aan die ECN Wysigingswet, ECN deelname aan die ECN Wys Alternatiewe was vrywillig. Die Orde Hantering Reëls nie van toepassing op die ECNs direk. Verdere, die Orde Hantering Reëls nie al die deelnemers mark vereis om verslag te doen aan die publiek kwotasie stroom die bestellings wat hulle geplaas in ECNs. So, in baie gevalle institusionele bestellings en nie-mark maker bestellings gebly onbekende vir die publiek. Dit het voortgegaan om deursigtigheid prys benadeel. Hierdie kommer, saam met die toename in die aantal nuwe elektroniese markte verskaffing handel plekke, het die Kommissie om te oorweeg hoe om hierdie nuwe handelsmerk plekke te neem in die nasionale mark stelsel. 23 Regulasie ATS C. In Desember 1998 het die Verordening ATS aangeneem om 'n regulerende raamwerk vir alternatiewe handel stelsels te vestig en om meer volledig te integreer dit in die nasionale mark stelsel. 24 In die aanneming van vrystelling vir Regulasie ATS, die Kommissie het opgemerk dat, hoewel alternatiewe handel stelsels is markte, het hulle histories gereguleer as tradisionele makelaar-handelaars, wat lei tot sekere regulatoriese gapings. Vir alternatiewe handel stelsels met 'n beduidende volume, die regulatoriese benadering wat bestaan ​​het in dié tyd het beleggers nie voorsien met toegang tot die beste pryse, versuim het om 'n volledige ouditspoor verskaf of voldoende observasie handel oor alternatiewe handel stelsels, en het die potensiaal vir ontwrigting mark weens stelsel uitval. Die Kommissie het probeer om hierdie regulerende gapings te sluit deur die aanneming van Regulasie ATS. Op grond van Verordening ATS, kan alternatiewe handel stelsels kies om 'n mark deelnemer wees en registreer as 'n makelaar-handelaar, of om 'n aparte mark en registreer as 'n ruil. Hierdie benadering toegelaat om 'n handel stelsel om die rol wat dit wou speel as 'n besigheid te kies. Alternatiewe handel stelsels met aansienlike handel volume 150; en dus 'n potensieel beduidende impak op die mark 150; is wat nodig is om te voldoen aan die volgende addisionele vereistes. Alternatiewe handel stelsels wat geregistreer is as makelaar-handelaars is wat nodig is om 'n skakel met 'n geregistreerde ruil of die NASD en in die openbaar te vertoon hul beste geprys bestellings (insluitend institusionele bestellings) vir diegene beursgenoteerde en Nasdaq sekuriteite waarin hulle moes 5% of meer van die handel volume. Alternatiewe handel stelsels moes ook toelaat lede van die geregistreerde ruil en die NASD te voer teen diegene in die openbaar vertoon bestellings. Slegs diegene bestellings dat deelnemers aan 'n alternatiewe handel stelsel gekies het om te wys om meer as een ander deelnemer moes in die openbaar vertoon word. Gevolglik is die gedeelte van bestellings weg gesteekte van besigtig deur & quot; reserwe grootte & quot; funksies in alternatiewe handel stelsels het nie nodig om in die openbaar vertoon word. 'N Alternatiewe stelsel handel met 20% of meer van handel volume het ook om te verseker dat sy outomatiese stelsels ontmoet sekere kapasiteit, integriteit en sekuriteit standaarde. Dit was bedoel om te verhoed dat die stelsel uitval 150; en gevolglike ontwrigting van die mark 150; ervaar deur 'n paar alternatiewe handel stelsels gedurende periodes van swaar handel volume. 'N Alternatiewe stelsel handel met 20% of meer van handel volume moes ook daarvan weerhou om onregverdig te ontken beleggers toegang tot sy stelsel. Hierdie vereiste slegs verbied onregverdige diskriminasie onder persone wat toegang verlang. Die stelsels is vry om billike en objektiewe kriteria, soos kredietwaardigheid vas te stel, om te onderskei tussen potensiële deelnemers. Kleiner stelsels wat gekies het om te registreer as 'n makelaar-handelaars ervaar paar veranderinge in hul regulatoriese vereistes. As geregistreerde makelaar-handelaars, hierdie alternatiewe handel stelsels steeds gedek deur die toesig van een van die selfregulerende organisasies. Met dien verstande 'n alternatiewe handel stelsel het beperkte volume, is dit net om 'n kennisgewing met die Kommissie beskryf die manier waarop dit bedryf te dien, in stand te hou 'n ouditspoor, en liasseer kwartaallikse verslae. In som, na die goedkeuring van Verordening ATS, ECNs kan óf registreer as ruil, op grond van Artikel 6 van die Exchange Act, 25 en voldoen aan en onderneem om die baie self-regulerende funksies wat vervat in die registrasie ruil, of geregistreer bly as makelaar Dealers, op grond van Artikel 15 van die Exchange Act, 26 en voldoen aan die vereistes van Regulasie ATS. Groot ECNs was onderhewig aan bykomende vereistes wat ontwerp is om hul mark aan te spreek (in teenstelling met hul makelaar-handelaar) aktiwiteite. Tot op datum, het twee ECNs formeel ingedien aansoeke om te registreer as ruil. 27 Ander ECNs tans gereguleer as makelaar-handelaars en is onderhewig aan Regulasie ATS. In kort, Regulasie ATS erken die veranderende rol wat alternatiewe handel stelsels speel in ons markte. Dit het hierdie stelsels die keuse van registrasie by die Kommissie óf as 'n beurs of 'n makelaar-handelaar. Die opsie wat hulle gekies het 150; registreer as 'n mark deelnemer. of as 'n mark 150; geraak hul regte en verantwoordelikhede. Regulasie ATS verskaf alternatiewe handel stelsels met 'n regulerende struktuur wat hulle in die nasionale mark stelsel opgeneem, terwyl die behoud van hul buigsaamheid. In verband met die voorstel van die New York Aandelebeurs se sy heerskappy uit te skakel die beperking van sy lede uit die hantering in sy genoteerde aandele, die Kommissie versoek kommentaar oor die impak van fragmentasie, veral wat voortspruit uit internalisering van die kliënt order vloei. Die Kommissie gesoek kommentaar oor die vraag of hierdie fragmentasie ondermyn kwotasie kompetisie en die prys ontdekking proses in die mark. Die Kommissie het ook gesoek kommentaar op alternatiewe benaderings van die aanspreek van fragmentasie kommer. 28 D. Onlangse ontwikkelinge Op die oomblik is die nege ECNs gekoppel aan Nasdaq deur SelectNet. 29 Hierdie skakel kan elke ECN om sy beste bestellings vir Nasdaq sekuriteite in die Nasdaq-stelsel te vertoon, en kan die publiek om toegang te verkry tot die bestellings. ECNs egter nie gekoppel aan die handel. Om ECNs meer volledig te integreer in die genoteerde markte, die Kommissie het onlangs goedgekeurde n NASD reël voorstel om ECNs registreer as sy / CAES Market makers toelaat. 30 Nasdaq-mark makers wat handel genoteerde aandele is tans verbonde aan die uitruil deur koppelvlak se Nasdaq se CAES stelsel met die Intermarket Trading System (& quot; SY & quot;) (hierdie mark makers is bekend as sy / CAES Market makers). 31 SY is 'n elektroniese order routing stelsel wat Intermarket verhandeling van beursgenoteerde sekuriteite fasiliteer deur toe te laat 'n makelaar-handelaar in 'n mark sentrum om 'n bevel te stuur na 'n ander mark sentrum handel dieselfde sekuriteit teen 'n beter prys. Deur die SY / CAES skakel, kan bestellings aangestuur na 'n ruil vloer word aangestuur na die OTC mark vir uitvoering. Aan die ander kant, 'n OTC mark maker kan roete bestellings om die uitruil vir uitvoering deur die SY / CAES skakel. 32 Met 'n skakel alternatiewe handel stelsels en ECNs sy deur hulle toelaat om te registreer as sy / CAES Market makers sal insluit ECN aanhalings in genoteerde aandele in die gekonsolideerde kwotasie stelsel vir genoteerde aandele, potensieel die verbetering van die gepubliseerde pryse en die verskaffing van beleggers met 'n beter uitvoering van hul bestellings. Verder moet alternatiewe handel stelsel en ECN deelname in sy / CAES die derde mark meer dinamiese en mededingende maak. Die NASD is tans besig met die tegniese en ontwikkeling veranderinge aan hul stelsels wat nodig is om hierdie koppeling te ondersteun. Op grond van Verordening ATS, is ECNs wat nodig is om toegang tot nie-intekenare aan die aanhalings wat hulle plek in die openbare kwotasie stroom voorsien. Die toegang wat hulle lewer, moet in ooreenstemming met die toegang wat aan intekenare wees. Terwyl Regulasie ATS nie ECNs van die heffing toegangsgelde, in die Regulasie ATS release nie verbied, die Kommissie het verklaar dat ECNs nie fooie wat strydig is met ekwivalent toegang, sodanig dat die fooie het die effek van die skep van hindernisse tot toegang vir nie-intekenaars is kan stel . Die Kommissie het verder gesê dat 'n SRO fooie van sy ECN-lede kan reguleer om te verseker dat enige gelde word gehef op 'n wyse wat in ooreenstemming met die SRO se mark (soos wat die fooi in die vertoon kwotasie te word nie). Om gelde keer dat dit gebruik om toegang tot nie-intekenare bar, is ECNs tans toegelaat word om nie-intekenaars hef die fooi wat hulle hef 'n & quot; aansienlike deel & quot; van hul & quot; aktiewe & quot; makelaar-handelaar intekenaars, onder die voorwaardes van hul geen aksie briewe. 33 Makelaar-handelaars het 'n plig van die beste uitvoering in die hantering van die kliënt bestellings wat oor die algemeen verplig makelaar-handelaars om die beste pryse vir diegene bestellings te soek. By tye, kan 'n ECN die beste prys vir 'n sekuriteit vertoon. As 'n makelaar-handelaar roetes 'n bevel om 'n ECN egter die ECN kan 'n fooi wat aansienlik kan bydra tot die koste van die uitvoering van die bevel te hef. In teenstelling hiermee, kan die mark makers nie geld vir hul kwotasies. Die afdeling is tans die ontleding van ECN fooie en die impak daarvan op die beste uitvoering, sowel as die mark as 'n geheel. Deel III. Na-ure handel I. Oorsig Handel in Amerikaanse aandele buite gereelde mark ure is nie 'n nuwe verskynsel. Vir jare, institusionele beleggers en professionele mark het hul na-ure bestellings vir uitvoering op ECNs of nie-VS markte gestuur om makelaar-handelaars.. 34 Hierdie markdeelnemers tradisioneel bereid is om die risiko's van die saak buite gereelde mark ure, insluitend die potensiaal prysvolatiliteit en 'n gebrek aan likiditeit aanvaar gewees het, omdat hulle werk gesofistikeerde wêreldwyd handel strategieë wat hulle nodig het om 24-uur aanpassings te maak om hul portefeuljes en risiko bevalling heinings. 35 Verder het baie van hierdie instellings te vermy mark risiko's deur te onderhandel oor die uitvoering pryse van hul na-ure ambagte vooraf. 36 Die na-ure mark egter toenemend gedryf deur baie van dieselfde tegnologiese vooruitgang en belegger eise wat die transformasie van die sekuriteite mark as 'n geheel. Begin in die middel van 1999, groeiende getalle van makelaar-handelaars begin die verskaffing van hul kleinhandel kliënte met die vermoë om hul bestellings gerig word aan ECNs na die groot markte sluit vir die dag het. Die Kommissie ondersteun belegger keuse in handelsure op voorwaarde dat noodsaaklike beskerming vir beleggers en die markte nie verlaag nie. Gegewe die omvang van vandag se tegnologie en die globale aard van die huidige markte, dit was miskien onvermydelik dat sommige beleggers sou wou hê uitgebreide geleenthede om hul sekuriteite transaksies buite die tradisionele mark ure te bewerkstellig. Oor die afgelope paar jaar, het die Kommissie ondersteun inisiatiewe is deur die markte en ECNs sekuriteite wat belowe om beleggers die voordele van uitgebreide mededinging tussen handel plekke en verhoogde buigsaamheid in die tydsberekening van hul ambagte te gee. Hierdie deel van die verslag van die Afdeling se bespreek die struktuur en handel dinamika van die huidige na-ure mark, asook onlangse regulatoriese inisiatiewe van die SROs en die Kommissie om 'n raamwerk vir verdere ontwikkelinge in die mark te ontwikkel. A. Struktuur van die nauurse mark Dit is belangrik om in gedagte te hou dat daar 'n hele paar verskillende handel plekke in die huidige mark na-ure in VSA voorrade. Terwyl mediaberigte die indruk dat alle na-ure volume word elektronies hanteer word deur ECNs soos Instinet en Island, kan gee die werklike post-4: 12:00 handelsomgewing is meer kompleks. Die meeste van die land se aandelebeurse het vir jare aan beleggers ten minste 'n paar geleenthede om hul bestellings uitgevoer na die 16:00 gereelde sessie sluit het. Byvoorbeeld, beide die New York Aandelebeurs en Amerikaanse Aandelebeurs verskaf kruising sessies waarin bypassende koop en verkoop bestellings uitgevoer kan word by 17:00 op 16:00 sluitingstyd pryse die uitruil. 37 Verder het vier plaaslike ruil tans post-primêre handel sessies: die Boston Effektebeurs (& quot; BSE & quot;) en die Philadelphia Effektebeurs (& quot; Phlx & quot;) het post-primêre sessies wat werk vanaf 04:00 tot 4 : 15 pm; die Chicago Aandelebeurs (& quot; CHX & quot;) en die Stille Oseaan Exchange (& quot; PCX & quot;) te bedryf hul post-primêre sessies tot 04:30 Soos hieronder bespreek, aangesien 29 Oktober 1999, het die CHX ook bedryf 'n & quot; E - Session & quot; om limiet bestellings te hanteer 16:30-18:30 38 Die volume na-ure in NYSE-genoteerde sekuriteite hanteer word deur die aandelebeurse is aansienlike. Byvoorbeeld, op die monster datum van 18 Januarie 2000, 39 gekonsolideerde band data dui daarop dat die uitruil verantwoordelik vir meer as 92% van die volume aandele in NYSE-genoteerde sekuriteite 16:00-18:30 Sommige van hierdie ruil volume ingesluit gereelde sessie sluit transaksies op die NYSE wat kort ná 16:00 Nogtans is aangemeld om die band, selfs al is die hele volume van die NYSE 16:00-16:15 aangemeld is uit die 18 Januarie monster uitgesluit, die oorblywende ruil steeds verantwoordelik vir 69% van die volume na-ure in hierdie effekte. 40 Terwyl hierdie situasie kan verander as ECNs hul aktiwiteite uit te brei in NYSE-genoteerde sekuriteite, die rol van die aandelebeurse in na-ure handel moet nie misgekyk word nie. Verder is dit belangrik om te besef dat 'n verskeidenheid van deelnemers aan die mark, nie net ECNs, aktiewe gewees het vir jare in die mark na-ure vir Nasdaq sekuriteite. Sleutel Nasdaq handel en prys verslagdoening stelsels, soos SelectNet, outomatiese bevestiging transaksie Service, Nasdaq Handel Verspreiding Service, en die Nasdaq Handel Verspreiding Service, het bedryf tot 17:15 sedert 1992. 41 Hierdie dienste word deur die mark makers en ander makelaar Dealers, asook deur ECNs, om handel te dryf na die 16:00 naby die gereelde handel sessie. Soos hieronder bespreek, terwyl ECNs is aktief in na-ure handel, ander entiteite verantwoordelik vir meer as die helfte van die volume totale na-ure aandeel in Nasdaq sekuriteite. B. Die Trading Dynamics van die nauurse mark Histories, na-ure handel is gekonsentreer in die tydperk onmiddellik na die 16:00 gereelde sessie sluit en daar beperkte aantal kwessies met 'n beduidende mark likiditeit na hierdie aanvanklike post-close handel aktiwiteit. 42 Dit gaan voort om die saak vandag. 'N frase wat dikwels gehoor dat na-ure handel bly 'n & quot; mark van aandele & quot; eerder as 'n ware & quot;. aandelemark & ​​quot; Terwyl verdere verbeterings aan deursigtigheid en vooruitgang in skakeling tussen na-ure handel plekke die likiditeit van die mark in die jaar kan verbeter om te kom bemark, volwaardige 24-uur per dag beurs in VS aandele bly in die toekoms. 1. Deel Distribution Die huidige vlak van handel na-ure is baie laag in vergelyking met dié van die gereelde sessies in beursgenoteerde en Nasdaq sekuriteite. Op die monster datum van 18 Januarie, slegs 3% van die volume aandele in NYSE-genoteerde sekuriteite is in werking gestel nadat 16:00 Net so aandeel volume van post-4: 12:00 ambagte in Nasdaq sekuriteite op 18 Januarie verantwoordelik vir slegs 3% van die daaglikse totaal. Verder het die oorgrote meerderheid van die na-ure aandeel volume in beide NYSE genoteer is en Nasdaq sekuriteite is kort bewerkstellig ná die gereelde sessie sluit. Die aandeel volume verspreiding in NYSE-genoteerde sekuriteite dwarsdeur die gereelde sessie en na-ure tydperk op 18 Januarie word geïllustreer in die grafiek verskaf aan B-1. 43 Die grafiek se aanbieding van gekonsolideerde band aandeel volume in inkremente van 15 minute toon die gewone swaar volume golwe op die gereelde opening sessie en sluit af met 'n klein hoeveelheid afloop onmiddellik na 16:00 en 'n klein hoeveelheid styging in 05:00 soos NYSE kruising sessie volume berig. Die grafiek op B-2 toon dat die skerp daling in die volume vlakke in genoteerde aandele ná 16:00 is duidelik, selfs as almal NYSE volume is uitgesluit. 44 Die konsentrasie van na-ure handel in NYSE-genoteerde sekuriteite gedurende die tydperke wat onmiddellik volg op die 16:00 naby is, word in die grafieke verskaf aan B-5 en B-6. Trouens, minder as 1% van die totale NYSE genoteer volume aandeel na die afsluiting is in werking gestel 17:30-18:30 Die grafieke op B-7 en B-8 aandui dat hierdie patroon het selfs al die gereelde sessie afloopwater en kruising sessie volumes op die NYSE uitgesluit. II. 56 60 a. b. a. b. III. Afsluiting


No comments:

Post a Comment