Friday, October 14, 2016

Amerikaanse Belasting Op Forex Winste

Amerikaanse belasting op Forex winste Amerikaanse belasting op Forex winste Ek is baie suksesvol handel vir ongeveer 'n maand. Ek voel soos 'n familie is wat 'n demper op my blydskap sit. Een van hulle is 'n gesprek belastingaanspreeklikheid en sê daar kan 'n bykomende 25% taxaction op winste uit handel wees. amper asof om te sê ek moet nie handel dryf omdat winste is onderhewig aan belasting wette. Duh! Natuurlik geen bron van inkomste is onderworpe aan ons belasting wette, maar dit is nie 'n rede om nie te handel. Is daar iemand weet waarvan hy praat oor? Tot dusver het ek op die internet dat die meeste rekenmeesters te hanteer forex winste verkeerd gelees. Blykbaar is daar 'n hele kultuur van rekenmeesters wat spesialiseer in die indiening van belasting vir Forex-handelaars as gevolg van die kompleksiteit van die wette en die belastingaanspreeklikheid wat op iemand kan val as hulle winste pingen of soek verlamde. Dit is al wat ek weet tot dusver. Dankie aan almal wat kan help met hierdie vraag. Hallo Ek is goed uit my diepte hier, maar ek hou nie van die idee van 'n negatiewe familie skeer hul neuse in en hou entoesiasme passie terug. Tog gebeur dit maar, jy mag hê om dubbel hard werk om hul bekommernisse / bekommernisse verlig, en as jy regtig in FX volle op, kan hulle bekommerd wees dat hulle minder van jou tyd. So maak seker dat jy 'n party hard met hulle wanneer jy vry is. Dit gesê ek het gevind dat hierdie blog wat jy wenke kan gee. Ook Ek neem jou IRS sal 'n tecnhical Belastingadvies telefoonnommer het, so gee die IRS 'n oproep wat hulle moet in staat wees om verder te help. Lyk asof hulle te behandel verskillende FX produkte effens verskil. Spot, termynkontrakte, voorspeler ens .. Wanneer jy die finaal vind, laat ons asseblief weet. Dit kan wees dat as jy handel valuta termynkontrakte, dan die hantering van die belasting kwessie makliker sou wees in teenstelling met handel spot fx? hmmm Kan jy handel via 'n buitelandse Spot FX, dan betaal belasting wanneer jy teken in die VSA. Maar met 'n vinnige afgeroomde van daardie blog dit suggereer valuta termynkontrak makliker sou wees? Ek het gedink oor wat daarop dui wag totdat jaareinde, sien wat die wins situasie is, dan is bekommerd oor dit, lyk 'n taktiek sommige mense nog steeds ons, volgens hieronder.


No comments:

Post a Comment