Saturday, October 15, 2016

Ryg Die 24 - Uur Forex Trading Dag

Thread: Die 24-Uur Forex Trading Dag Aansluit Datum Maart 2009 Posts 3865 Die 24-Uur Forex Trading Dag Ek hou daarvan om in staat wees om te klik op 'n lêer op my lessenaar, en kyk wat gebeur in enige van die forex mark, te eniger tyd van die dag. Dus, as ek gaan sit op die rekenaar by 20:00 Sondagaand, of 04:00 Dinsdagoggend, of middernag Donderdag kan ek sien 'n oogopslag of die werkdag begin (of beëindig) in Japan, of die aandelebeurs is oop in Londen en of die banke is oop in Europa. Ek kon nêrens 'n lys van al hierdie dinge, so ek moes die lys te skep myself. Ek noem dit die 24-Uur Forex Trading Dag, en ek sal dit hier plaas, in geval iemand anders vind dit nuttig wees. Dit sal 'n baie lang post wees, want dit dek 20 lande. Trouens, ek het dit drie keer wysig onder die 15,000-karakter grootte limiet vir poste op hierdie forum te kry. Doen met dit wat jy wil. Die 24-Uur Forex Trading Dag lys 79 & quot; Events & quot; voorkom in 'n tydperk van 24 uur, met behulp van die GMT time-sone as 'n universele verwysing tyd. As jy wil hierdie lys gebruik in jou handel, dan kan jy kopieer en plak dit in jou Notepad (of ander gerieflike plek) waar jy die tye kan omskep om jou spesifieke time-sone, en dan parkeer die lêer op jou lessenaar. Later vandag of môre, ek sal die 24-Uur Forex Trading Dag hier plaas.


No comments:

Post a Comment