Monday, October 10, 2016

Draad Sondag Gap Trading Ea - Back Testing Resultate Maar Merk Data Backtest Nodig

Draad : Sondag GAP Trading EA - back testing Resultate maar Merk data backtest nodig Aansluit Datum Januarie 2012 Plek Britse Posts 989 Sondag GAP Trading EA - back testing Resultate maar Merk data backtest nodig Hi almal Ek is die toets van 'n gaping handel EA dat die naweek oop op Sondag ambagte. Ek het die beste new dit as beste wat ek kan maar nou is ek in die behoefte van 'n paar hulp . Nou hierdie EA is bedoel om net uit te voer op EURUSD op M1 . Ek het die backtest ek gehardloop op M1 en M5 ingesluit , die M1 toets het net 'n 25 % modellering gehalte, maar die M5 toets het 'n 90 % modellering gehalte . Resultate hieronder is van Augustus 2009 - Augustus 2013 op 'n MT4 backtest . Ek het die EA en stel lêer gebruik , sodat jy net nodig het om dit af te laai en te gebruik die stel lêer en jou goed te gaan ingesluit . Kan iemand loop 'n backtest van Augustus 2009 - Augustus 2013 op M1 met tickdata ? Ek sou graag wou sien of hierdie resultate is beter of slegter as die M5 backtest . Enige vrae asseblief vuur weg .


No comments:

Post a Comment