Monday, October 17, 2016

Online - Beurs Projek Java

Infocean Stock Trading Platform is 'n een-stop sekuriteite bestuurstelsel. Die state-of-art tegnologie oorwin probleme die groot tradisionele-beurs aansoek se, soos ondoeltreffende bestelling status kennisgewing, 'n gebrek aan risiko beheer bestuur, hoë belegging koste, ens Ons platform verbind outomaties jou besigheid operasie om die bestemd ruil sodat bestellings ontvang kan elektronies uitgevoer sonder enige menslike ingryping. Met ons platform kan jou handel bestellings word gevoed deur die Effektebeurse binne sekondes in vergelyking met jou normale handel tyd. Dit verseker jy van betroubaarheid, sekuriteit en 'n hoë spoed Tradings om jou besigheid te help om mededingendheid in die voortgaande mark te verbeter. Ons glo dat in die nuwe elektroniese era, sal die ware wenner die een wat in staat is om vinniger te bied wat handel diens met 'n laer mannekrag koste wees. Die middelpunt van ons platform is in wese 'n Orde Management System, tesame met 'n elektroniese koppelvlak. Dit is 'n nuwe generasie reguit deur verwerking stelsel orde wat jou toelaat om te implementeer hoë werkverrigting elektroniese handel. Met ons eenvoudige & quot; Press Handel & quot; tegnologie en ons makelaar-vriendelike lessenaar koppelvlak, sal jou rekening bestuurders maklik in staat wees om 'n bevel met die Exchange (s) binne 'n breukdeel van sekondes te plaas, waardeur jou inkomste potensiaal. Infocean Stock Trading Platform n stelsel sekuriteite handel met 'n omvattende front-kantoor funksies wat doeltreffende en doelmatige workflow in die hele handel logistieke kan fasiliteer deur dat hulle gereed is om saam met 'n back-office nedersetting stelsel, of bankstelsels. Infocean Stock Trading System stel gebruiker in staat om insette bestellings elektronies deur middel van enige kanale altyd en oral. Gebruikers kan afstand toegang tot die programme in 'n veilige omgewing vanaf enige plek in die wêreld, 24 uur per dag, 7 dae per week. Online order status monitering Ondersteun Staande Order Ondersteun krediet kontrole Ondersteun blok handel ondersteun eIPO Ondersteun Real Time Prys Feed Handelaar / makelaar / kliënt kan bestel altyd en oral deur die internet Online marge oproep kennisgewing Ondersteun einde insette in nie-handelsure Ondersteun program handel Ondersteun multi-tale Wat databron kan ek vir my aandelemark program? [Gesluit] Ek wil graag 'n gratis open-source C ++ program maak vir beide Linux en Windows wat live aandelemark kaarte sal skep (bv hulle dikwels is verfris). Asseblief kan jy gee my 'n paar wenke oor hierdie kwessies: Wat moet ek gebruik as die databron? Is daar dienste gratis Ek kan implementeer? Ek wil graag dieselfde of soortgelyke inligting as maatskappye soos Google te gebruik. Ek is nie seker watter GUI Toolkit beste om te gebruik sal wees, is daar een wat kartering gebou in, of sou ek 'n gespesialiseerde biblioteek gebruik vir hierdie? Dit is my eerste poging om beide kruis-platform C ++ ontwikkeling, en 'n GUI aansoek vir Linux. Ek is gebaseer in die Verenigde Koninkryk, so ek wil databronne wat inligting vir die Londense aandelebeurs (LON) voorsien asook NASDAQ, ens gebruik


No comments:

Post a Comment